در اندیشه ی فردا

...جهان اطلاعات...

در اندیشه ی فردا

...جهان اطلاعات...

حمید کلافه-دوره ی متاهلی و پدر بودن

این بخش رو بخونید و نظر بدید...

نظرات 5 + ارسال نظر
سزار جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم من رو لینک کنی
بعد من رو خبر کن تا من هم شما رو لینک کنم....

فرنام یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://se7enboys.tk

سلام
من آپم

اومدم بگم فردا نگی چرا نگفتیا
..._...|..____________________, ,
....../ `---___________----_____|] =//
...../_==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___//
اپم میای یا شلیک کنم

سزار دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست خوب
تو لینک کردم.....
اگه خواستی rss من رو به وبت پیوند بزن
خواستی کمکت می کنم....
خ

امید وارم در زندگی موفق باشی
من 8 سال پیش اول راهنمایی بودم.....
یکی از بهترین دوران من بود..... هنوز با دوتا از دوستان اون دوره دوست هستم و می بینمشون....

راستی من هم یه جورای اصفهانیم....یه جورای اخاله هستیمااا
معنی اخاله رو که میدونی...

سوفیا سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

روی پست پایینی هم نظر دادم ولی این نظر خصوصی مال خودته یک نصیحت خواهرانه سعی کن وبلاگت محتوا داشته باشه واسه جلب مخاطب وارد بی محتوایی نشی چون وبلاگ بی محتوا فراوان است .موفق باشی

F@RN@M سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://se7enboys.blogsky.com

____________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

سلام..
آپم..
خوشحال میشم اگه با قدم هات وبلاگمو گل بارون کنی!!
منتظرم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد